badsector -
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 9:31 pm Post subject: hi |
|
|
i can a litte bit speak english. i understand you. i can't write english. i can german. i have one problem. I have php installed. that is my problem.
HTTP 500 INTERNER SERVERFEHLER. help me please. i don't know what i can...
i write german...
Ich habe Abyss web server 1.3.0 installiert,weil ich bei dem anderen Version dieses problem gehabt habe. Ich habe mysql 1.3 installiert und bis jetzt funktionierte alles perfekt. Aber ich habe dann forum installiert. wbb 2.2.0 und dann habe ich auch türkish sprache importiert. Dann kann ich nicht mehr meine Seite aufrufen.Da steht immer das.
HTTP 500 Interner Serverfehler. Wenn mir jeamand helfen würde,würde ich mich freuen. Danke euch für dieses Program. Abyss Web server ist einfach klasse ;) |
|
TRUSTAbyss -
|
Posted: Fri Sep 03, 2004 10:34 pm Post subject: |
|
|
You Said:
Quote: |
I installed Abyss web server 1.3.0,because I had other version this problem with. I have mysql 1,3 installed and up to now functioned everythingperfectly. But I installed then forum. wbb 2.2.0 and then I also imported tuerkish language. Then I cannot call no more my side.There that always stands. |
Es klingt wie Ihr Verwenden einer viel älteren MySQL Version, stellen Sie auserwählt die korrekte Version für MySQL sicher. Ich empfehle, daß Sie MySQL verbessern und dann den, Sprachensatzwieder anzubringen versuchen. Haben Sie Einen Nizza Tag!
In English:
It sounds like your using a much older MySQL version , make sure you select the correct version for
MySQL. I recommend that you upgrade MySQL and then try installing the language pack again. |
|